Home > Personal Branding > Besta je wel op internet?

Besta je wel op internet?

Het zal wel niet vreemd overkomen als ik zeg dat ik me er erg van bewust ben van mijn bestaan op internet. Ik ben er al een hele tijd mee bezig om gevonden te worden op internet en vooral gevonden worden op die dingen waarop ik gevonden wil worden. Vele mensen zijn me al voorgegaan en ik zal niet de laatste zijn.

De vraag die men zich kan stellen, waarvoor doe je het nu allemaal eigenlijk? Wil je gewoon aanwezig zijn, gehoord worden of nieuwe dingen ondervinden? Voor mij is het heel simpel, ik wil een autoriteit als projectmanager in ICT projecten. Tsja en dat wordt je niet zomaar, maar moet je aan werken. Ik wil via mijn internet pagina’s laten zien dat ik de projectmanager ben voor ICT projecten want ik wil gewoon leuke projecten doen en als ik dat niet vanuit mezelf aangeef hoe moet iemand anders het dan weten? Internet is daarvoor een handig, gratis en groot medium en is zeker de toekomst.

Ook je netwerk onderhouden is één van de zaken die ik belangrijk vind en ikzelf gebruik daar veelvuldig internet voor. Handig om even te kijken wat mensen in mijn netwerk zich bezighoudt en wat ze momenteel aan het doen zijn. Nee niet zo vergaand dat ik ze via Twitter iedere minuut in de gaten wil houden, maar ik wil wel graag veranderingen in werkgever, prive situaties, etc weten. Als ik die situatie verandering door krijg dan kan ik daar direct op acteren.

Bestaan op internet is voor mij dus belangrijk, ik besteed er veel aandacht aan om zodoende zicht te houden op veranderingen in mijn netwerk maar nog belangrijker, mezelf voorstellen en iedereen die het wil weten vertellen dat ik op zoek ben naar projecten in de ICT die nog niet eerder gedaan zijn. Paden die nog niet bewandeld zijn, grote uitdagingen aangaan en slagen!

Categorieën:Personal Branding
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

