Home > Persoonlijke boodschap > What happened with Martijn Wessels

What happened with Martijn Wessels

Vandaag weer een paar uur aan de slag geweest. Lezen is nog steeds erg lastig, dat moet ik namelijk doen met één oog. Tsja wat is er aan de hand. Op mijn verjaardag 7 januari kreeg ik last van mijn oog. Het was rood en af en toe had ik wat steken er in. Wat je dan denkt is, och ik heb het wel eens vaker gehad, dus het gaat wel weer over. Overgaan doet het natuurlijk wel als je rust houdt, maar dat is zeker niet wat ik dat weekend gedaan heb. Dat weekend heb ik namelijk vanuit Friesland in hevige sneeuwval naar huis gereden. Voordeel was wel dat ik die avond/nacht de linker baan voor mezelf had, ik denk dat niemand het aandurfde om links te gaan rijden. Was ook voor het eerst dat ik de hele weg niet ingehaald ben. 😉  De zondag heb ik samen met een van mijn beste vrienden gewerkt aan ons eigen bedrijfje, nou ja het is nog in zeer pril stadium. Hierover spreek ik vast later wel eens als we het een keer voor elkaar hebben, kan nog wel even duren. Daarnaast heel intensief bij hem gegamed met de Xbox. Tsja wat moest ik zeggen toen hij me liet zien dat hij de meest gave 3d shooter ever had gescoord: Call of duty: modern warfare 2! Dat laat ik natuurlijk niet langs me heen gaan en we hebben het op zijn 106 cm brede beeldbuis dus even gespeeld.

Maar goed, belangrijk is dus voor de volgende keer: voor wat voor ontsteking dan ook, neem rust dan gaat het inderdaad vanzelf over.

Vandaag dus weer een paar uur aan de slag geweest. De mail gedaan die de hele week opgestapeld waren, bepaalde dingen afhandelen die ik nog moest doen vorige week en weer met de WPG bezig geweest. Er waren nog tweetal documenten die ik moest doornemen. Al met al weer rustig aan op gang komen, want lezen gaat nog niet echt lekker. Later weer een update als ik weer echt aan de slag ga, ik hoop komende maandag. Komende vrijdag om 10:20 zou het verlossende woord moeten komen van de oogarts.

Categorieën:Persoonlijke boodschap
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

