Home > Personal Branding, Technologie > Overal vandaan bloggen, twitteren en je nieuws kwijt kunnen op internet met #posterous

Overal vandaan bloggen, twitteren en je nieuws kwijt kunnen op internet met #posterous

Ben flink bezig met het uitbreiden van mijn huidige online webstructuur. Aanwezig zijn op internet vergt veel tijd, tijd die ik niet heb. Inmiddels zijn er verschillende middelen om via een oude en makkelijke methode toch je verhaal te vertellen en nieuws te plaatsen op het internet. Makkelijker kan toch haast niet nietwaar?

Met Posterous is het dan ook mogelijk om met behulp van het aloude e-mail een bericht te plaatsen binnen je webstructuur. Via mijn mobiel vind ik het nog lastig en traag om gebruik te maken van de verschillende apps en panels (ik heb een Xperia) te gebruiken. Ze zijn nogal traag en je zou in princiepe als je overal een pst wil doen overal apart dit moeten aanmaken. Het hoeft dus nu niet meer met posterous!

Ideale manier dus om altijd de mogelijkheid te hebben om nieuws te plaatsen.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

