Home > Informatiemanagement, Personal Branding, Web 2.0 > Memolane heeft iets, hoe denk jij daar over?

Memolane heeft iets, hoe denk jij daar over?

Een hele tijd geleden heb ik een account aangemaakt bij memolane.com. In de tussentijd ben ik er vast wel weer eens een keer geweest, maar uiteindelijk heb ik er helemaal niets mee gedaan. Toch heb je wel eens zo’n gevoel dat het wewl eens handig kan zijn of dat je er in de toekomst nog wel eens iets mee zou kunnen.

Even in het kort wat Memolane is. Hier kun je social media account toevoegen zoals twitter, facebook, etc. Met het toevoegen zorg je ervoor dat berichten op de momolane komen maar dan wel op de dag ingedeeld. Een leuk element ervan is dat je bezoeken op foursquare op een dag allemaal getoond worden in één klein kaartje, echt leuk te zien waar je die dag allemaal op de kaart geweest bent. Kijk zelf maar eens en misschien denk je ook wel, hé dit heeft wel wat.

Hoe dan ook denk ik dat ik lid blijf omdat ik nog steeds het gevoel heb dat ik er in de toekomst iets mee zou kunnen. Daar gaat eigenlijk de vraag ook over.

Kom jij op internet wel eens iets tegen waarvan je denkt, “dat is wel erg handig en misschien doe ik er ooit nog wel eens iets mee, maar nu kan ik er helemaal of bijna niets mee?”

Graag hoor ik van jou hoe jij daar over denkt, antwoord kan gewoon op deze pagina.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

