Home > Persoonlijke boodschap > Deleukstetaartenshop.nl verliest klant door “betaaloplossing” #klarna – graag jullie reactie, wat moet ik doen?

Deleukstetaartenshop.nl verliest klant door “betaaloplossing” #klarna – graag jullie reactie, wat moet ik doen?

Het gebeurt de beste wel eens, je betaald iets te laat waardoor je een aanmaning tegen het lijf loopt.

18-6-2011 bestelling bij de shop
20-6-2011 producten komen binnen
13-7-2011 herinnering van betaling + 5 euro aanmaningskosten + 2,50 Klarna Administratiekosten  (lekkere “herinnering”)
26-7-2011 betaling van producten + 7,50 euro ivm te laat betalen
26-7-2011 tegelijk een “laatste aanmaning” + 8,50 euro aanmaningskosten
29-7-2011 “laatste aanmaning”  met het bedrag van jawel de 8,50 euro aanmaningskosten (Ja hoor!)

Je kunt hier op je water voelen dat er iets niet klopt. Eerst krijg je een herinnering binnen een maand. Dat is op zich nog wel oke, maar het is eigenlijk geen herinnering maar gelijk extra kosten van 7,50 euro! Vervolgens betaal je dan en op dezelfde dag komt er weer een brief binnen waarop staat dat je nog eens 8,50 euro bovenop moet betalen waarna ze enkele dagen later nog een keer een aanmaning sturen of je nog even de kosten van de aanmaning wil betalen.

Normaal gesproken ben ik heel meelevend maar dit is echt absurd en ga dus echt niet die kosten betalen! Wat vinden jullie hier nou van?

Advertenties
Categorieën:Persoonlijke boodschap
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: