Home > Android, Technologie > #Samsung #Galaxy #Ace valt tegen. Hij kan mijn heavy use niet goed behappen helaas

#Samsung #Galaxy #Ace valt tegen. Hij kan mijn heavy use niet goed behappen helaas

Bron: http://rumah-android.comDeze keer heb ik gekozen voor een Samsung Galaxy Ace. Dat is de kleine variant van de Galaxy serie. Ik wou deze keer een abonnement voor een jaar en ja als Nederlander wil je natuurlijk voor een telefoon niet bijbetalen, nou ja een tientje kon er nog wel van af.

Nu ik deze telefoon echter enkele maanden gebruik begint hij behoorlijk tegen te vallen. Hij loopt regelmatig vast op zaken die voor andere telefoon vaak het meest simpele is. Zo loopt ie vast als ik de bluetooth aan wil zetten of als ik een contact (nou heb ik er tegen de 1000 dus ja hij moet even moeite doen, maar mijn nokia kon dat prima aan!) wil zoeken dan duurt het zeker een halve minuut tot ik kan gaan zoeken.

Het meest frustrerende is dat ik voor ik de telefoon kocht nog in de T-Mobile shop gevraagd had of het lage aantal werkgeheugen nog invloed zou kunnen hebben op het maximaal aantal apps dat ik kon installeren. Het eerste wat ze zeiden was dat het er niet toe deed en dat ik nog heel veel GB extern geheugen zou hebben. Eigenlijk wist ik ook wel beter, maar ja je gaat toch een beetje uit van de kennis van de mensen uit de shop. Niet dus, het heeft zeker invloed! Hoe groter je werkgeheugen of eigenlijk je geheugen op je telefoon zelf (niet het externe geheugen op je kaartje dus) hoe beter hij werkt.

Volgende keer zal ik af gaan op mijn eigen kennis en ervaring zonder er aan te twijfelen. Volgende keer vraag ik er niet eens naar, zoek ik het zelf uit want de mensen in de shop hebben er gek genoeg toch geen kennis van. De volgende keer,….. Koop ik gewoon een 2x zo goede telefoon en neem ik weer een 2 jaar abonnement, want dan heb ik wel gewoon een goede telefoon en hoef ik er naar mn gevoel niets voor te betalen, want ik blijf Nederlander.

(Bron van de foto: Rumah-android)

Categorieën:Android, Technologie
  1. Fred
    mei 25, 2012 om 6:36 pm

    is wel stoer als je 1000 contacten hebt hoor..

    • juni 12, 2012 om 9:32 am

      Stoer he! 🙂 Maar let wel, hier staan ook mensen tussen waar ik nauwelijks tot geen contact mee heb, bedrijfsnummers, etc etc. Tegenwoordig zou je niet meer hoeven schonen is mijn mening, maar daar kunnen vele telefoon toch niet goed mee overweg gaan zo blijkt.

  2. simone
    juni 11, 2012 om 5:17 pm

    ik wil hem ook kopen , zou u dat doen of niet

    • juni 12, 2012 om 9:30 am

      Simone, dat hangt er helemaal van af wat je er mee wilt doen. Indien je hem wilt gebruiken voor bellen, sms en enkele apps dan is hij prima. Wil je echter gebruik maken van veel verschillende apps dan is dit toestel onvoldoende. De reden is dat hij weinig intern geheugen heeft.

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

